loading...
تقدیم به عشقم محدثه که قشنگ ترین ترانه ی زندگیمه
mahdi بازدید : 118 پنجشنبه 16 خرداد 1392 نظرات (0)

 دوستت دارم محدثه

چشماي تو به من اميد زندگي ميده

دستاي تو گرماي خورشيد و به دست من ميده

اون نگاه عاشق تو منو به زندگي برم گردونده

اون لباي شيرين تو لب منو خندونده

عاشق اينم كه نگاه كنم تو چشمات

غرقم كني توي خيال وروياهات

كاش كه از اول تورو ميديد اين چشام

از اين به بعد تورو ميخوام با اين كه خيلي ساده اي

بازم ميگم من عاشق چشات شدم

عاشق اون چشاي نازت كه منو ديوونه كرده

اخه چرا خدا فكر دل منو نكرده

  محدثه دوست دارم

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
........:::::: این وبلاگ تقدیم به کسی که ::::::........ ............::::::::: نامش در بهار من :::::::::............ ........::::::::: یادش در اندیشه ی من :::::::::........ ...........:::::::::: عشقش در قلب من ::::::::::........... .....................::::::: و :::::::..................... ..........::::::::: دیدارش آرزوی من است :::::::::..........
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 26
  • بازدید سال : 104
  • بازدید کلی : 5,448