loading...
تقدیم به عشقم محدثه که قشنگ ترین ترانه ی زندگیمه
mahdi بازدید : 26 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

دوستت دارم محدثه


دلم می خواد دست تو رو بگیرم
دلم می خواد توی چشات بمیرم
بگو عزیزم بگو می شه یا نه ..
بگو عزیزم بگو می شه یا نه
اجازه ی یه روز تازه می خوام
تو عاشقی ازت اجازه می خوام
اگه بگی بمیر برات می میرم
هر چی بگی حرفات و می پذیرم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
........:::::: این وبلاگ تقدیم به کسی که ::::::........ ............::::::::: نامش در بهار من :::::::::............ ........::::::::: یادش در اندیشه ی من :::::::::........ ...........:::::::::: عشقش در قلب من ::::::::::........... .....................::::::: و :::::::..................... ..........::::::::: دیدارش آرزوی من است :::::::::..........
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 18
  • بازدید سال : 96
  • بازدید کلی : 5,440